Leslie

🕊用一颗童心看世界🕊
Moon River - Andrea Ross

经典……慢三!😄

sweetest:

「翻唱」

奥斯卡最佳电影《蒂凡尼的早餐》主题曲,这一版也超好听!


歌词:

Moon river wider than a mile
月光河,宽不过一里
I'm crossing you in style someday
总有一天我会优雅地遇见你
Oh dream maker, you heartbreaker
噢,这织梦的河,这心碎的河
Wherever you're going I'm going your way
不论你流向何方我都将追随你而去

Two drifters off to see the world
两个浪子,出发去看这个世界

There's such a lot of world to see
有如此广阔的世界让我们欣赏
We're after the same rainbow's end
我俩在同一道彩虹的末端的河岸边等待
Waiting 'round the bend
等待
My huckleberry friend, moon river and me
那有我可爱的的朋友,月亮河,和我

Two drifters off to see the world
两个浪子,出发去看这个世界
There's such a lot of world to see
有如此广阔的世界让我们欣赏
We're after the same rainbow's end
我俩在同一道彩虹的末端的河岸边等待
Waiting 'round the bend
等待
My huckleberry friend, moon river and me
那有我可爱的的朋友,月亮河,和我


评论(2)

热度(235)