Leslie

🕊用一颗童心看世界🕊
Faded (Conor Maynard Cover) - Conor Maynard、Alan Walker

走心!😊

麦兜兜:

sweetest:

「翻唱」《Faded》男版~

温柔深情,前奏+嗓音=走心。

Conor Maynard是2012全英MTV新“声”代冠军,英国新世代流行巨星。与Alan Walker合作的这首歌,Alan Walker是英国NoCopyrightSounds旗下艺人,来自挪威,主打电子音乐。

 

歌词:

You were the shadow to my light
你曾是我生命中的一道光影
Did you feel us?
能感受到我们吗?
Another star,you fade away
消逝在另一颗行星
Afraid our aim is out of sight
害怕目标会脱离视线
Wanna see us,Alive
愿我们还能继续生存
Where are you now
如今的你在何方?

Where are you now
如今的你在何方?
Where are you now
如今的你在何方?
Was it all in my fantasy
所有这一切都是我的幻想吗?
Where are you now
如今的你在何方?
Were you only imaginary
难道你只是虚幻的吗?

Where are you now
如今的你在何方?
Atlantis
亚特兰蒂斯
Under the sea
在海底
Under the sea
在海底
Where are you now
如今的你在何方?
Another dream
另外的梦里
The monsters running wild inside of me
疯狂的魔鬼萦绕我左右
I'm faded,I'm faded yeah
我憔悴不已,逐渐消逝不见
I'm faded,I'm faded
我憔悴不已,逐渐消逝不见
So lost.I'm faded
迷失自己,我也变得憔悴不已

And every single night I'm with a different girl
我和不同的女孩度过每个夜晚
Who would've knew that life could be a lonely world?
谁知道生活会变成孤独世界呢
I'm reminiscing,missing everyting we were
追忆过往,怀念我们的从前
So I could be with you,but I still think of her
这样我便能伴你左右,但我仍然想她
It's crazy how we don't even talk
疯狂的是我们竟然不互相交流
And I still think of you in evey place that I walk
路过的所有地方我都在想念你
In my home,in my city,I guess you left a mark
在家里,在这个城市,我期盼你会留下印记
Ain't it funny how you miss the brightest times when it's dark?
但你怎会怀念最光明的时候面对黑暗呢?真可笑
But the love of my life just turned into anonymous
我一生的挚爱消失的无影踪
So now you're a stranger that I don't wanna miss
所以现在你是我不再想念的陌生人
A stranger with allher clothes in my laundry bin
剩下一堆留在脏衣桶的破旧衣裳
All of her dresses,sweaters and cardigans
她所有的裙子,毛衣和羊毛衫
I should throw 'em out I should just forget it
我应该扔掉并忘记这些
The past can only hurt you if you let it
但过去的一切总是能伤害到你
But I let it,'cus I'm still about you
顺其自然吧,因为我还是会想你
Life is fucking crazy but it's crazier without you
疯狂的生活,失去你也变得更疯狂

Where are you now
如今的你在何方?
Atlantis
亚特兰蒂斯
Under the sea
在海底
Under the sea
在海底
Where are you now
如今的你在何方?
Another dream
在另一个梦里
The monsters running wild inside of me
疯狂的魔鬼萦绕我左右
I'm faded,I'm faded yeah
我憔悴不已,逐渐消逝不见
Faded, faded, I'm so faded
我憔悴不已,逐渐消逝不见
Faded, I'm so faded
消逝吧,我已这般憔悴
Faded, faded, faded, faded, yeah
一切都在逐渐褪去,消逝

评论

热度(197)